.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معادن کوهی مزیت های مغفول مانده بابل هستند

 نماینده مردم بابل در مجلس گفت: معادن کوهی و به‌ویژه زغال‌سنگ و سیلیس یکی ازذخائر و مزیت‌های مغفول مانده شهرستان بابل است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، حسین نیاز آذری عصر جمعه در دیدار با مدیر اجرایی معدن گلیران بابل افزود: معادن شهرستان به سرمایه‌گذاری زیربنایی و توجه بیش‌ازپیش دولت نیاز دارد و در این زمینه مکاتبات، جلسات و پیگیری‌هایی داشته‌ایم و بر توسعه ساختاری، مطالعاتی، اکتشاف و تجهیزاتی معادن جنوب بابل اصرار داریم.

نماینده بابل توسعه بخش معدن را یکی از اولویت‌های اقتصاد مقاومتی در شمال کشور خواند و تأکید کرد: با توجه به تنوع و استعدادی که معادن جنوب بابل دارد همه دستگاه‌های شهرستان و استان با مدیریت معدن همکاری نمایند.

نماینده بابل همچنین در تماس تلفنی بر توجه بیش‌ازپیش به معدن گلیران تأکید کرد و ابراز امیدواری نمود به‌زودی با حضور مقامات ارشد وزارت صنعت و معدن راهکارهای توسعه معادن جنوب بابل بررسی و سیاست گزاری شود.

نیاز آذری سرمایه‌گذاری در معادن جنوب بابل را در جهش صنعتی منطقه و ایجاد اشتغال مناسب ارزیابی کرد و خواستار سرمایه‌گذاری دولت و بخش خصوصی در این منطقه شد.

نماینده بابل با مهم خواندن بخش معدن در توسعه صنعتی بابل اعلام کرد در این دوره از خدمت در مجلس شورای اسلامی تمام توان خود را برای توسعه بخش معدن در بابل بسیج خواهیم کرد.

مدیر اجرایی معدن زغال‌سنگ گلیران گزارشی از روند احیا و آماده‌سازی معدن پس از خلعید پیمانکار و انتقال مجدد به سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و مدیریت البرز مرکزی ارائه کرد و افزود: بناداریم تا پایان سال ۹۵ سی هزار تن زغال استخراج نماییم

شایان‌ذکر است معدن زغال‌سنگ گلیران با ۴۲ میلیون تن ذخیره یکی از معادن مهم و باکیفیت کشوراست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.